1 month ago  +  58,266 notes via )
tagged as:  #haha oh  #old likes  #babes

callow-maturity:

THE BEST PART ABOUT SHIPPING MY OWN CHARACTERS IS THAT IT WILL ALWAYS BE CANON

image

4 months ago  +  52,766 notes  ( source, via )
tagged as:  #old likes  #writing

notyoudonut:

Soft moans and pants filled the air…”

image

5 months ago  +  47,000 notes  ( source, via )
tagged as:  #old likes

5 months ago  +  21,977 notes  ( source, via )
tagged as:  #old likes  #boy meets world

I feel like we need some clarification  

pepsie:

spider-poop:

scientificperfection:

elluka-clockworker:

fortunatossoliloquy:

This is a Kimono (Japanese):

image

This is a Hanfu (Chinese):

image

This is a Cheongsam (Chinese):

image

This is a Hanbok (Korean):

image

Any questions? 


ao dai
(vietnamese)

image

I just wanna say, the exact type of kimono shown is a Furisode. One with long arms. |’D

God I love traditional dresses

There’s also yukata:

image

Happi:

image

Samue:

image

Hakama:

image

And jinbei:

image

Those are all Japanese. ashdkshdjkh

people on DA need this very badly gfhjkal

5 months ago  +  123,097 notes  ( source, via )
tagged as:  #old likes  #reference  #fashion

6 months ago  +  21,345 notes  ( source, via )
tagged as:  #godddd  #old likes  #tmnt

skoolmunkee:

I LOVE JAVIK part 2

Yeah, my favourite of this set has gotta be “eat shit, turian”

6 months ago  +  698 notes  ( source, via )
tagged as:  #old likes  #mass effect  #javik  #then you are a FOOL

vondell-swain:

vondell-swain:

image
6 months ago  +  54,129 notes  ( source, via )
tagged as:  #old likes  #this post is SO OLD omg i'm so glad it's back

world-shaker:

Just let the enormity of what’s going on here slowly sink in.

world-shaker:

Just let the enormity of what’s going on here slowly sink in.

7 months ago  +  219,193 notes via )
tagged as:  #old likes

7 months ago  +  708 notes  ( source, via )
tagged as:  #old likes  #dragon age